sep

Doktorandkonferens om hållbar utveckling - välkommen med bidrag!

24 september 2024 09:00 till 17:00 | Konferens
Illustration med förstoringsglas, hand, fåglar med mera på ljusblå bakgrund.

Välkommen att bidra med nya idéer och ny forskning som möter komplexa hållbara samhällsutmaningar. Den 24 september 2024 arrangeras Lunds universitets doktorandkonferens om hållbar utveckling för att uppmuntra tvärvetenskapligt samarbete och främja akademisk forskning om hållbarhet. Vi inbjuder alla doktorander vid Lunds universitet att skicka in artiklar, posters, seminarie- och utställningsidéer senast den 15 augusti.

Om evenemanget

Plats: